Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Правила повернення/обміну: Повернення товару здійснюється згідно із «Законом про захист прав споживача». Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту одержання за умови: • Товарного вигляду виробу, без слідів використання та експлуатації; • Цілісності оригінальної упаковки із збереженням усіх ярликів та бірок; • Наявність документів, що підтверджують придбання товару; Процедура Повернення: • Переконайтеся, що товар, що повертається, відповідає умовам повернення/обміну; • Зв'яжіться з нами, щоб менеджер магазину надіслав Вам дані, куди необхідно повертати товар; повернути/обмінювати товар Ви можете за тією самою товарно-транспортною накладною, за якою він був отриманий. На Новій пошті при собі необхідно мати товар, що повертається, відповідний умовам, внутрішній чек і Товарно-транспортну накладну. • Повернення коштів здійснюється протягом 7 банківських днів з моменту отримання товару, що підлягає поверненню;
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.